SUNSHINE

Forum Sojuszu Sunshine

Zasady Forum


I. Postanowienia ogólne.


1. Forum to miejsce publiczne, na którym obowiązuje kultura wypowiedzi.


2. Forum to nie jest miejsce reklamowe czy tablica ogłoszeń.


3. Forum to miejsce dyskusji, w którym może wziąć udział każdy internauta.


4. Nie przestrzeganie niniejszego regulaminu będzie karane ostrzeżeniami zgodnie z pkt. IV.


5. Skrypt forum zapisuje adres IP użytkownika, który może zostać zbanowany gdy nastąpi taka konieczność.


6. Administracja forum nie odpowiada za przechwycenie danych użytkowników ( np. IP ) przez osoby trzecie.


7. Wszystkie punkty niniejszego regulaminu są ze sobą powiązane.


8. Regulamin forum dotyczy każdego miejsca na forum ( np. shoutbox ).


9. Przeklinanie, obrażanie, wszczynanie kłótni itp. Będzie karane zgodnie z pkt. IV.


II. Opcje rejestracji i profilu.


1. Rejestracja na forum jest darmowa.


2. Rejestracja oznacza akceptację regulaminu.


3. Aby w pełni korzystać z funkcji forum należy się zarejestrować.


4. Podając adres email przy rejestracji zgadzasz się na otrzymanie materiałów informacyjnych oraz reklamowych wysyłanych przez panel administratora za pośrednictwem administratora (możliwość ustawienia opcji dotyczących otrzymywania wiadomości email w profilu).


5. Nie ma możliwości usunięcia konta.


6. Posiadanie dwóch kont jest zabronione.


7. Wyjaśnienia podstawowych opcji w profilu.


Nazwa użytkownika ( nick, login ) - jest to nazwa, którą posługuje się użytkownik korzystając z forum. Jest ona potrzebna przy logowaniu na forum. Zmiana nicka jest możliwa tylko raz, jeśli będą przemawiały za tym stosowne argumenty wysłane na PW administratora.. Nazwa nie może zawierać treści niezgodnych z regulaminem i polskim prawem.


Hasło - kod potrzebny do autoryzacji każdego użytkownika, potrzebny przy logowaniu na forum. Nie udostępniaj go osobom trzecim !


Awatar - obrazek symbolizujący każdego użytkownika. Nie może zawierać treści niezgodnych z regulaminem i polskim prawem.


III. Pisanie postów i tematów.


1. Pisząc nowy temat należy nadać mu sensowny tytuł, umieścić go w odpowiednim dziale oraz sprawdzić, czy ktoś nie napisał go wcześniej.


2. Spamowanie, trollowanie, floodowanie, nagminne odbieganie od tematu (off topic) będzie karane zgodnie z pkt. IV.


3. Pytanie do użytkownika należy kierować drogą prywatną (PW) a nie zadawać ich w postach.


4. Jeśli użytkownik robi wiele błędów ortograficznych powinien korzystać z przeglądarki Mozilla Firefox lub sprawdzać pisownię programem np. Microsoft Word.


5. Zabrania się używania znaczników BBCode (kolor, kursywa, pogrubienie itp.) w całości wypowiedzi.


6. Zabrania się komentowania wystawionych notatek przez moderatora w postach. W celu wyjaśnienia takiego komentarza pytanie należy kierować poprzez mechanizm PW.


7. Posty i tematy niezgodne z niniejszym regulaminem są usuwane, edytowane lub przenoszone do działu ?Kosz? bez powiadomienia.


8. Wszystkie posty i tematy napisane przez użytkownika na forum, pełnią jego część i nie zostaną usunięte nawet przy usunięciu konta na forum.


9. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za posty użytkowników.


10. Widząc post niezgodny z zasadami panującymi na forum użyj opcji RAPORT widocznej przy każdym poście. W ten sposób pomożesz utrzymać porządek na forum.


IV. Ostrzeżenia i upomnienia.


1. Nie przestrzeganie regulaminu wiąże się z otrzymaniem ostrzeżenia.


2. Moderator nie ma obowiązku upominać użytkownika przed wystawieniem ostrzeżenia.


3. Każde ostrzeżenie jest nieaktualne po 30 dniach, jednak pozostaje informacja o byłych ostrzeżeniach użytkownika.


4. Jeśli użytkownik nie zgadza się z wystawioną karą może złożyć wyjaśnienie na PW (Prywatna Wiadomość) do osoby, która je wystawiła. Osoba ta nie ma obowiązku zmieniać swojej decyzji oraz ma prawo do nie odpowiadania na zażalenia wysłane przez użytkowników.


5. Forum nie posiada zasad co do wystawiania banów na forum. Jest to traktowane indywidualnie zgodnie z tym co postanowi moderator i na tak długo jak uzna to za słuszne. Nie ma możliwości negocjowania długości odpoczynku przez użytkownika.


6. Jeśli nie zgadzasz się z przyznanym banem skontaktuj się z administratorem.


Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ft-agh.pun.pl www.championsonline-bzs-forum.pun.pl www.nexusdbclan.pun.pl www.arenazerqv.pun.pl www.jarocin.pun.pl